sunnuntai 29. joulukuuta 2013

Noutajakissa


Joulupörri
Joulu oli ja meni ja kinkkua tuli syötyä. Pörri tosin ei kinkkua päässyt maistamaan, se oli koko ajan piilossa jossain, kun oli enemmän ihmisiä paikalla.

Pörri ei aluksi ollut kiinnostunut joululahjaksi antamastani kilisevästä pallosta, mutta viime päivinä se on alkanut pyörittään sitä. 

Aiemmin kerroin, että Pörri oli alkanut noutamaan leluja kuten koira. Pörri näytti myös mun äidille Tampereella, miten se tuo leluhiiren ja tiputtaa jalkojen juureen. :) No, nyt Pörri on vienyt leikin uudelle asteelle. Se on tuonut lelun myös tiskialtaaseen ja vessan lavuaariin, ja ylipäätään joka paikkaan, missä teen aamutoimiani. 

Pörri jaksaa juosta hiiren perässä varmaan toistakymmentä kertaa. Kun mä en enää jaksa, ja haluaisin katsoa telkkaria, niin Pörri hyppää sohvalle mun syliini hiiri suussa. Jos se taas jättää lelun sohvan viereen, enkä ota lelua, niin se hyökkäilee mun syliini ja yrittää saada mua heittämään hiirtä.

En ole antanut Pörrin pakottaa mua leikkimään. Sillä on välillä sellainen meininki, että mun pitäisi tehdä juuri niin kuin se haluaa. Mutta ei sen uhoamisesta pidä välittää. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti